wtorek, 20 października 2020

Sedno sprawy

Pamięci potomka Eneasza i bogini Wenus.





9 komentarzy:

  1. Creme de la creme.aż jestem ciekaw na którym szablonie dostanie Pan odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te formularze. Ale tu dostałem odpowiedz tradycyjną bo postanowienie.

      Usuń
    2. Rozumiem, że uchylenie.

      No dobra, żartowałem.

      Usuń
  2. Chodziło mi bardziej o schemat myślowy niż graficzny

    OdpowiedzUsuń
  3. A to nie było kiedyś tak, że złożenie wyjasnień i tzw. "współpraca" skutkowała mniejszą szansą na TA, natomiast od jakiegoś czasu praktyka poszła w taką stronę, że złożenie wyjaśnień i przyznanie się materializuje właśnie przesłankę ogólną, z wiasomym skutkiem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to działa tak: jak się nie przyznaje to będzie mataczył i areszt, a jak się przyznaje to wysokie prawdopodobieństwo i areszt. Żeby nie było, że nie ma wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem radcą prawnym i uważam, że Pan Mecenas to się nie pieści z wadliwymi decyzjami procesowymi;) dobre, bardzo dobrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąd odwoławczy docenił tylko lapidarność formy. Na merytoryczny przekaz pozostał obojętny

      Usuń